Rašydamas straipsnį „Papildomo darbo / verslo idėjos, kurios veikia“ iš ilgo sąrašo verslo idėjų atrinkau keletą, kurios pasiteisino bent vienam iš mano draugų ir pažįstamų. Bet tame pačiame sąraše buvo ir keletas idėjų apie kurias nusprendžiau nerašyti, kadangi nepažįstu nė vieno žmogaus, kuris iš to gautų stabilias pajamas. Tarp tokių idėjų buvo ir tinklinis marketingas.
PASTABA (2016-09-29). Svarbu paminėti, kad straipsnyje kalbama tik apie standartinę tinklinio marketingo formą, kuri apima fizinių prekių platinimą. Pažymėtina, kad kitos tinklinio marketingo formos (o kartais net ir standartinė forma) gali būti pelningos. Tai priklauso nuo daugelio aplinkybių. Kadangi straipsnyje pateikiama subjektyvi nuomonė, siūlyčiau perskaityti komentarus tam, kad susidaryti nešališką nuomonę apie galimybes uždirbti iš tinklinės rinkodaros.
Tinklinis marketingas: vienerių metų darbo rezultatai
Prieš gerą pusmetį su manimi susisiekė tinklinės rinkodaros atstovas ir pasiūlė jungtis į komandą. Po mano neigiamo atsakymo, agentas neatstojo, pasakodamas visus tinklinio marketingo privalumus ir neribotas uždarbio galimybes. Galiausiai jam pasiūliau Investologija.lt parašyti straipsnį apie tinklinio marketingo realybę: kiek tai atima jėgų, laiko ir, svarbiausia, kiek tai generuoja pajamų.
Mano tikslas buvo pasidalinti su skaitytojais tikra, nesumeluota ir nesuvaidinta tinklinio marketingo agento patirtimi, kad šį verslą pradėjusių žmonių lūkesčiai būtų realūs. Išgirsti asmeninę patirtį yra šimtą kartų geriau, nei sėdėti ištisas valandas forumuose, kur du trečdaliai rašančių yra ne kas kitas, o tie patys tinklinio marketingo agentai, šlovinantys tokią sistemą, tik todėl, kad tikisi užverbuoti naują agentą.
Dalintis asmenine patirtimi agentas nebuvo linkęs. Kiekvieną atsakymą reikėjo „išpešti“. Iš kelių nuotrupų man pavyko susidaryti bendrą vaizdą apie tinklinio marketingo pelningumą Lietuvoje:
Per savaitę agentas skyrė po 3-4 val. bandydamas įtraukti naujus narius į tinklinę rinkodarą, kas per metus sudaro apie 150 -200 darbo valandų – t.y. 3,5 sav. darbo. Trečią mėnesį agentui pavyko uždirbti 30 €. Kaip supratau tai buvo pelningiausias mėnuo per metus. Agentas pats išbandė siūlomą produkciją. Įvertinus šias išlaidas, tinklinės rinkodaros realios pajamos buvo artimos nuliui.
Dirbti 12-16 val. per mėnesį tam, kad uždirbtum 10-20 € manau yra laiko švaistymas, kadangi tai yra mažiau nei minimalus valandinis atlygis Lietuvoje (2,32 €/val.).
Kodėl tinklinio marketingo agentai dirba už skatikus?
Žmonės tinkliniame marketinge dirba už tokį mažą atlygį, nes tiki ateityje pasyviai uždirbti tūkstančius eurų. Jie dirba už centus tik dėl gražios iliuzijos. Tai šiek tiek primena nusikalstamo pasaulio užmokesčio schemą:
Nusikalstamose grupuotėse „eiliniai“ dirba už centus, nes ateityje tikisi būti toki pat turtingi kaip mafijos bosas. Deja, mafijos bosas yra tik vienas. Tikimybė iš eilinio gatvės mušeikos tapti nusikalstamo pasaulio autoritetu yra artima nuliui. Tikimybė patekti į kalėjimą yra beveik 80-100 %. O kur dar rizika prarasti gyvybę? Deja apie riziką niekas negalvoja, visus vilioja išsvajoti turtai.
Kriminaliniame pasaulyje tikimybių niekas neskaičiuoja, tačiau užsiimant tinkline rinkodara tikimybę tapti vienu iš laimingųjų mes galime paskaičiuoti.
Tinklinė rinkodara: tikimybių teorija
Kadangi pateikti skaičiavimai yra preliminarūs, tad nusprendžiau panaršyti internetą ieškodamas statistikos:
Įvertinus visas tinklinės rinkodaros išlaidas (įskaitant platinamų produktų pirkimą asmeninėms reikmėms) 99.99 % tinklinės rinkodaros dalyvių praranda pinigus.
Šie duomenys nėra praeivių gatvėje nuomonė. Duomenys gauti atlikus tinklinės rinkodaros kompanijų pateiktos informacijos analizę.
Tinklinės rinkodaros įmonė | Tikimybė prarasti pinigus, atskaičius visas išlaidas | Tikimybė uždirbti, atskaičius išlaidas |
---|---|---|
AMWAY/ | 99.99% | 0.01% |
QUIXTAR | 99.99% | 0.01% |
RTTP – defunct | 99.98% | 0.02% |
NIKKEN | 99.98% | 0.02% |
SYMMETRY | 99.96% | 0.04% |
CYBERWIZE | 99.94% | 0.06% |
NUSKIN | 99.94% | 0.06% |
TELECOM CO. – defunct | 99.92% | 0.08% |
ARBONNE | 99.92% | 0.08% |
RELIV | 99.90% | 0.10% |
MELALEUCA | 99.87% | 0.13% |
FREE LIFE | 99.69% | 0.31% |
HERBALIFE | 99.42% | 0.58% |
* Svarbu atkriepti dėmesį, kad statistika apima tik standarinę tinklinės rinkodaros formą susijusią su produktų platinimu.
Kad geriau suvoktumėt, situacijos beviltiškumą pateiksiu kelis palyginmus:
- Tikimybė uždirbti investuojant į nelegalią finansinę piramidę (dar vadinama ponzi schema – tokios piramidės apskritai neturi jokio produkto) yra 667 karto didesnės nei uždirbti iš standartinės tinklinės rinkodaros formos platinant produktus.
- Jeigu kazino žaidžiant ruletę statote ant skaičiaus, tikimybė laimėti yra 286 kartus didesnė, nei uždirbti iš Amway.
Tinklinis marketingas: verdiktas
Tikimybė uždirbti iš standartinės tinklinio marketingo formos yra mažesnė, nei tikimybė išlošti kazino. Jei reikėtų rinktis tarp šių dviejų – rinkčiausi kazino – žaisdamas bent jau jauti malonumą 🙂
PPS. Jeigu bandėte užsiimti tinkliniu marketingu, pasidalinkite savo patirtimi/uždarbiu su kitais?
PASTABA (2016-09-29). Svarbu paminėti, kad straipsnyje kalbama tik apie standartinę tinklinio marketingo formą, kuri apima fizinių prekių platinimą. Pažymėtina, kad kitos tinklinio marketingo formos (o kartais net ir standartinė forma) gali būti pelningos. Tai priklauso nuo daugelio aplinkybių. Kadangi straipsnyje pateikiama subjektyvi nuomonė, siūlyčiau perskaityti komentarus tam, kad susidaryti nešališką nuomonę apie galimybes uždirbti iš tinklinės rinkodaros.
Justinai, o gal gali placiau papasakoti apie tai, kaip skaiciavai analize ir kokius skaicius emei ir is kur?
Esu panasiai veikiancios imones bendrasavininkas ir galesiu pateikti musu imones skaicius, jei aisku idomu, bet bent is akies spejant pas mus sansai uzdirbti gerokai didesni.
Lauksiu komentaro
Sveikas, Žilvinai,
Straipsnyje yra pateikta nuoroda į informacijos šaltinį apie MLM pelningumą: http://mlm-thetruth.com/shocking-stats-2/
Statistika yra paimta iš knygos dr. Jon M. Taylor knygos „MULTI-LEVEL MARKETING UNMASKED”, kurią galite rasti čia: http://mlm-thetruth.com/multi-level-marketing-unmasked/ Statistinių duomenų analizę (tiksliau visą studiją) rasite knygos 7 skyriuje. Atsižvelgiant į tai, kad priėjimas prie MLM duomenų yra ribotas, manau dr. Jon M. Taylor atliko puikią analizę bandydamas įvertinti, kokia tikimybė yra statistiniam agentui uždirbti grynąjį pelną iš standartinės MLM.
Jeigu Jūsų įmonės skaičiai yra kitokie, būtų be galo įdomu sužinoti rezultatus, nereklamuojant pačios įmonės. Kkitaip tai bus eilinis reklaminis komentaras su tikslu pritraukti naujus žmones į tinklą. Tokiu atveju pasitikėti duomenimis būtų sunku, kadangi juos teikia suinteresuota šalis.
As Manau, Kad daugelis zmoniu tiesiog nezino, Ko Jie konkreciai nori. Jie nepasirenka dirbti, Kad uzdirbti, Jie pasirenka pabandyti. Nemaciau nei vieno verslininko, kuris noredamas pabandyti uzdirbo gera kapitala. Jis idejo zymiai daugiau – tai ne sekme Ir ne sansas. Nei vienas kuriam neisejo nesupras Ka tai reiskia.
Mano sekme Yra mano apsisprendimas.
Parasyk mums, Justinai.
Mes mielai Su tavim isgersime kavos.
Nes Turiu bent viena kontraargumenta I tavo „analize”.
Gali susitikti – praktikas Su teoretiku. 😉
Neabejojau, kad sulauksiu aštrios kritikos dėl straipsnio „Tinklinis marketingas: ar verta prasidėti?”. Straipsnyje pateikta grynai mano nuomone, nes nė iš vieno žmogaus, kuris būtų bandęs MLM nesu girdėjęs apie realų uždarbį. Gal mano aplinka per „siaura“?. Jeigu Jūsų patirtis ir su tinkline rinkodara yra kitokia – šaunu. Taip, mano nuomone (vėlgi galbūt aš klystu), galėtų būti trimis atvejais:
• jūs esate tarp 1 proc. laimingųjų ir užsiimate ne produktų platinimo, o tik naujų agentų verbavimu.
• tinklinio marketingo schema nėra standartinė (ne tokia kaip analizuojama knygoje);
• produkto pardavimo principas arba produktas nėra standartinis (pvz. gyvybės draudimą pardavus vieną kartą, klientas už jį priverstas mokėti keliasdešimt metų) .
Jeigu Jūsų nuomone aš esu neteisus (pats juk MLM neužsiėmiau), nuoširdžiai prašau Investologija.lt komentaruose bent trumpai parašyti savo patirtis, nereklamuojant savęs kaip agento (kitaip tai bus eilinis reklaminis komentaras su tikslu pritraukti naujus žmones į tinklą): kiek laiko dirbate su MLM, kiek laiko vidutiniškai skiriate produktų pardavimui, o kiek naujų agentų verbavimui, kiek žmonių turite „po savimi“, kada pradėjote uždirbti normalius pinigus, kiek uždirbate šiuo metu ir t.t.
Parasyk mums, Justinai.
Mes mielai Su tavim isgersime kavos.
Nes Turiu bent viena kontraargumenta I tavo „analize”.
Gali susitikti – praktikas Su teoretiku. 😉
Kodel nenorite kontraegumentu pasidalinti su visais straipsnio skaitytojais?
Sveiki, esu buvęs įvairiuose pristatymuose, ir visi jie kalba tą patį… turiu giminaičių kurie užsiima tinkliniu markeingu, tai pajamų didesnių neuždirba, o užsiima tuo tik todėl kad patys galėtų nusipirkti prekių pigiau.
Su „Amway” praleidau 5 metus, dabar jau kokie 3 metai, kaip išėjau, tai šį tą galiu pasakyti apie virtuvę. Gal pravers ir naujokams.
Norint kažkokio judesio versle, reikia bent jau 20-30 susitikimų su potencialiais klientais kiekvieną mėnesį. Tada galima tikėtis užregistruoti 1-2 žmones. Darant mažiau – nieko nebus. Pažįstu žmonių, kurie sugeba įtikinti vos ne kas antrą sutiktą, tačiau tai tikrai išskirtiniai atvejai.
Šansai uždirbti – maždaug tokie, kaip ir straipsnyje. Dauguma partnerių pinigus išleidžia produktams ir seminarams bei kitai mokomajai medžiagai. Ši sistema veikia labai gerai: pasikrauni motyvacijos, geros nuotaikos, pažįstami partneriai neretai tampa draugais. Laikas prabėga labai greitai.
Realiai reikia būti lengvai išprotėjusiam dėl idėjos, užsidegusiam, ir išlaikyti tai ilgą laiką (2-5 metus), tada galima tikėtis sėkmės. Mano natūra buvo ramesnė, analitinė, daug žinojau apie verslą, bet sausi faktai žmonių neįtikina. Turėdavau apie apie 10 susitikimų, keletą žmonių tinkle, buvau pakilęs per vieną kategoriją ir uždirbęs gal 50 litų, bet tuo viskas ir baigėsi.
Daug kas pradeda MLM su viltim vieną dieną viską mesti ir būti laisvu ir laimingu. Tokia galimybė tikrai yra, bet pakeliui link jos praeina… noras ja pasinaudoti. Pirma, tampa sunku palikti verslą, nes savo komandai esi lyderis, visi į tave žiūri ir daug iš tavęs tikisi. Dar žiūri ir tavo paties mentoriai, kurie skatina siekti daugiau – jų irgi nesinori nuvilti. Taigi yra didelis spaudimas iš abiejų pusių. Antra, praleidus krūvą metų versle, jis dažnai tampa gyvenimo būdu ir prasme. Atsiranda požiūris – o ką dar veikti, jeigu ne tai? Ką veikti su ta laisve? Ir taip žmonės savo noru visam gyvenimui pasilieka srityje, į kurią atėjo trumpam. Genialu kažkuria prasme. Per seminarus, beje, apie tai irgi užsimena ir patys pranešėjai – bet viena yra girdėti, o kita – susimąstyti.
Žinoma, kiekvienam savo. Jeigu domina nuolatinis gyvenimas ant ratų ir lagaminų, kalbėjimas ant scenos, privalomas pozityvumas viešumoje nepaisant realios savijautos, didžiulis pažįstamų ratas, MLM tikrai turi ką pasiūlyti. Sunkiai dirbant 3-5 metus – hey, tikimybė tikrai didesnė nei laimėti loterijoje. Esminis klausimas – ar pavyks išlaikyti motyvaciją ir realų aktyvumą tiek laiko.
Ex, ačių, kad dalinatės patirtimi. Superinis komentaras…
Ex, rašote, kad REIKIA padaryti 20-30 susitikimų. Bet nematau ką jūs DARĖTE ir KIEK darėte? Pats dirbu su amway, jūs rašote, kad iš 20-30 susitikimų būna 1-2 pasijungimai. Ar jums taip nesisekė? Nes aš jau jaučiuosi lūzeriu prieš kitus verslinikus, bet pagal jūsų skaičius aš turėčiau būti superunikumas, nes pajungiu 1 iš 3. Kiti gi pajungia gerokai daugiau, kai kurie 100%.
Sveiki,dirbu su Network Marketing 10 menesiu, mano paskutinis paycheck buvo 4,300 £.
Ne visi yra sekmingi nes nevisi moka dirbti su mlm. Tam reikia idirbio, realizuoti save geriausia ieskant sau tinkamos kompanijos.
Kompanija su kuria dirbu bendrauja su 30 skirtingu pasaulio saliu. Salygos tikrai labai geros, bet nemeluosiu kad darbo i tai neidejau ir kad pinigai byra, cia reikia ideti daug darbo ir daug meiles veiklai.
Labai labai skeptiskai ziuriu i jusu straipsni.
Manau tai yra jusu nuomone nes jus tiesiog nepazystate jokio zmogaus,kuria istiesu yra sekmingas sioje srityje :))
Sveikas, Justinai. Iš tiesų, tai matau, kad nelabai yra ką diskutuoti šia tema su tavimi, nes tu si nusiteikęs vien tik neigiamai ir tvirtai įsitikinęs kad neverta būti tinklinio marketingo dalimi. Esu prisijungusi prie kompanijos neseniai (pavadinimo neminėsiu), bet jau pavyko gauti solidžias pajamas ne tik man, bet ir mano draugui. Beje, mes ten nieko „neverbuojam”, informuojam, o jau pats žmogus apsisprendžia. Galbūt patarimas žmonėms būtų toks, kad ieškoti tokios mlm kompanijos (ne finansinės piramidės), kurios „banga” dar nenuplaukus ir rinka didelė. Gaila, kai žmonės tikisi, jog uždirbs daug prisijungdami į tas kompanijas, kur partnerių yra daugiau nei užtektinai. Visgi, šias kompanijas, kur išvardinai – banga jau nuplaukus. Žmonės, rinkitės kompanijas atidižiai!
Laba, Iveta, nesu aš toks jau kategoriškas kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Ginčai neturi prasmės, tačiau konstruktyvi diskusija, manau, naudinga visiems. Ačiū, kad dalinatės savo patirtimi. Beje, manau Jūsų patarimas yra labai taiklus.
Žmonės, kurie pasirinko MLM, taip pat turi teisę į tokį pasirinkimą ir taip pat turi teisę norėti, kad apie jų sritį būtų kalbama gerai.
Justinai, galėtum tą patį parašyti ir apie gydytojus – jiems reikia n metų mokytis, bet jie vis tiek gali uždirbti mažiau negu statybininkas, kuriam nereikia tokių sudėtingų mokslų. Kodėl? Todėl, kad jų pasirinkimas ten būti, o ne eiti į priekį.
Tie kurie pradeda verslą ir jame tiesiog dirba, nes pirmiausia nori pinigų, tie niekuo ir neišsiskiria iš minios, kurioje didžioji dalis gauna atlyginimą pagal darbo sutartį. Realybė pasirodo kitokia, nei kad jie yra matę per TV. Juk ten rodo, kad būnant verslininku gali turėti daug pinigų. Tik jų sąmonėje yra pamesti žodžiai „GALI turėti”, bet nebūtinai turėsi. Todėl ir pradeda verslą dėl pinigų. Pradeda uždirbinėti pinigus dėl pinigų. Ar toli tokia motyvacija veš? Ne. Ir per TV rodo tik tuos, kurie vysto verslą ne tik dėl pinigų. TV kalba tik apie tokius, nes apie kitokio požiūrio verslininkus nėra ką rodyti.
Paradoksas, bet daugiausia pinigų visose srityse uždirba būtent tie, kas savo prioritetuose turi ne tik pinigus.
Savo straipsnyje rašai tik apie tuos, kurie dirba pirmiausia dėl pinigų, t. y. mato tik save, o ne IR dėl tų žmonių, kurie jam „atneša” pinigus. Apie tai galima spręsti iš tavo dėstomų minčių ir vartojamų žodžių.
Taip yra bet kurioje srityje. MLM ne išimtis.
Žymiai patrauklesnis straipsnis būtų „Pasirinkau sritį, kurioje dirbsiu: ar verta prasidėti?”.
Šis straipsnis nėra objektyvus, nes tema paliesta tik vienu pjūviu. Tinklodarininkai to nenusipelnė. Lygiai taip pat, kaip ir Tu skaitytum straipsnį apie investavimą – „Koks procentas žmonių gyvena tik iš investicijų?”. Manau, kad suapvalinus iki sveikųjų, procentas būtų 0.
Sveikas, Verslininkas investuotojas,
sutinku , kad straipsnis parašytas subjektyviai, bet būtent taip aš suprantu standartinį MLM pelningumą. Sutinku, kad yra ir kita MLM pusė, kitokie MLM produktai, kitokios MLM formos ir kitoks pelningumas
Siekdamas neklaidinti skaitytojo, savo šališku požiūriu, šiek tiek pakoregavau straipsnį ir įdėjau papildomą pastabą:
PASTABA (2016-09-29). Svarbu paminėti, kad straipsnyje kalbama tik apie standartinę tinklinio marketingo formą, kuri apima fizinių prekių platinimą. Pažymėtina, kad kitos tinklinio marketingo formos (o kartais net ir standartinė forma) gali būti pelningos. Tai priklauso nuo daugelio aplinkybių. Kadangi straipsnyje pateikiama subjektyvi nuomonė, siūlyčiau perskaityti komentarus tam, kad susidaryti nešališką nuomonę apie galimybes uždirbti iš tinklinės rinkodaros.
PS. Beje gaila, kad nepasidalinote savo patirtimi MLM (kiek laiko dirbote, kiek u=dirbote ir pan.).
Sveiki.Įdomu sužinoti,kaip pasisekė aukso stalų ir saulės elementų statybos bizniui?Pakomentuoti prašau tik esančius arba dirbusius didvyrius.Idomu,ar galima buvo tapti nepriklausomu?Pagarbiai.Marijus.
Manau MLM kaip ir bet koks kitas darbas reikalauja darbo ir pastangų! Žmones investuoja i savo asmeninį tobulėjimą (kas nera blogai) išmoksta to, ko niekur kitur nemokina. Pati esu pries metus prisijungus prie vienos gan naujos kompanijos ir esu labai patenkinta tiek rezultatais tiek produktu tiek pajamom! Per ta laiką ir pagimdyti spėjau, buvau MLM truputi apleidus, bet vėl radusi galimybe gryzau. Nes rezultatai mane tikrai džiugina, ir tikrai nebenorėčiau sedeti kažkokiam ofise ir dir ti kažkam i kišene ir uždirbti verslą. Lengvai pinigai neateina jokioje srityje. Daug dirbsi daug ir turėsi. Tik MLM galimybes neturi rubu! Tas cia ir patinka.
Labai sudomino. Ar galėtumėte parašyti įmonę su kuria dirbate, gal kaip nors asmeniškai susisiektume?
matau, jog straipsnis parašytas labai tik iš vienos pusės, dalinuosi nuoroda, kurioje apžvelgiami MLM trūkumai ir privalumai. http://www.patrickbetdavid.com/network-marketing/
MLM yra būtina ieškoti žmonių ? Man, asmeniškai, arčiau širdies darbas internetu, tuo labiau, kad dažniau būnu komandiruotėse ir tik interneto pagalba galiu pasiūlyti savo produktą. Būtų įdomu sužinoti kitų nuomonę apie tai.
Ledi, o internetu jūs su kuo dirbate, su robotais? Jūs kalbate apie prekybą internetu, o MLM nėra prekyba. Tai vartotojų radimas konkrečiai kompanijai, tai santykiai su žmonėmis, pirmiausia tai nauda klientui. Ir tie vartotojai galite būti jūs, jūsų tėvai, draugai ir kiti nepažįstami žmonės, galbūt dauguma bus jūsų geriausiais draugais visam likusiam gyvenimui.
Atsiprašau, matau, netinkamai išreiškiau savo mintis. Sutinku, MLM nėra prekyba. Šiuo metu „pasitelkiau” FB. Kas liečia draugus, giminaičius, esu linkusi verčiau nepažįstamiems teikti informaciją. Bet tai mano subjektyvus požiūris.
Justinai,as esu girdejes ka sako rimtas pasaulinis investuotojas Robertas Kiosakis,vienas turtingiausiu zmoniu pasauly-Warenas Bufetas,Amerikos prezidentas-Donaldas Trumpas,bei kiti rimti pasaulinio lygio zmones,kurie yra daug pasieke savo sriti ir ju zodis kazka reiskia.Ir keista,visi jie i tai, ziuri pozityviai ir palankiai.Matyt nelabai supranta.Beje,Justinai,o tu kas toks?????
Pažinojau vieną platintoją kosmetikos, kuris tikrai aukšta lygį pasiekęs buvo, ne kelis kartus kaip geriausias platintojas Lietuvoje dovanų gavo dvisavaitines keliones į labai egzotiškus kraštus. Gyvena tas žmogus kaime miškų glūdumoje, nors atsikraustė ten iš Vilniaus, pardavęs visą turėtą NT. Šiuo metu nebeplatina tos produkcijos, nes visai pakeitė profilį. Tačiau toks vienas, o bandžiusių ir nieko neuždirbusių arba tiksliau pradirbusių pažįstu labai daug.
Kalbėsiu apie tinklinį marketingą, konkrečiai neminėsiu. Mane prajuokino pasakymas – prarado pinigus. Tas pats būtų pasakyti, kad nuėjau į maximą ir praradau pinigus, nes pirkau produktus. Skamba lygiai taip pat. Perki produktus, kuriuos ar taip ar taip kasdieną pirkdavai. Dar plius jei perki, už tam tikrą sumą, jei protingai sudėlioji, susidaro 20% ir didesnė nuolaida ir kiti bonusai, kuponai, akcijos ir pan (čia reiktų gilintis kokrečius atvejus), kurios jokia parduotuvė paprastai neduoda.
Apie pajamas-100%, kurie DIRBA, gauna pajamas. Visi, kurie galvoja, kad norėtų gauti, kad norėtų uždirbti, kad norėtų gauti-negauna.
Kad gauti 100-300e atgal, net nereikia daryti 20-30 susitikimų per mėnesį, o visi kurie darė 20-30 susitikimų per 3-6 mėn gauna 1500-2000e atlyginimus. Marketingas yra toks verslo tipas, kur turi pakartoti tą patį ką padarė kitas žmogus. Nereikia ypatingų gabumų, įgimtų savybių ar neeilinio proto.
Labai norėčiau, kad lietuviai daugiau pasitikėtų savimi, nustotų kaltiniti valdžią ir kitus dėl savo nesėkmių, imtųsi iniciatyvos su marketingu ir parodytų visam pasauliui, kad mes didi tauta, kad galim padaryti viską. Nesiūlau rinktis manęs, nesiūlau rinktis konkretaus marketingo. Siūlau surasti, tai kas jums tiktų ir imtis rimtai, o ne skaityti žmonių, kurie nesugebėjo padaryti ir tiesiog atėjo išlieti savo nuoskaudas į internetą. Gal ta kompanija ir viską padarė gerai, bet žmogus neįvertino, kad reikės kažką padaryti, gal tikėjosi, kad bus paprasčiau, nenorėjo padaryti tiek, kiek reikia, kad uždirbtų.
Kiek uždirba vidutinis nekilnojamojo turto brokeris? NULĮ. Kaip ir tinkliniam marketinge, padarai daug-uždirbi labai daug. Nepadarai daug-neuždirbi nieko. Bet kažkodėl niekas nesako, kad nekilnojamojo turto agentūros apgauna ar brokeriai praranda pinigus. Čia žodžiai iš didžiausios nekilnojamojo turto agentūros Lietuvoje.
Geras straipsnis, su juo gali nesutikti tik platintojai.
Pradejau pries 4m . dirbt tinklinio marketingo kompanijoje FLP ir dabar tuom labai dziaugiuosi, nes uzsitikrinau sau ateiti! Taip kaip ir visur reikia dirbti, mokytis kol gauni atitinkaa atlyginima, pradzia visur nera paprasta. Kol ismoksti, kol pradedi suprast praeina laiko ir ne kiekvienas zmogus turi valios, disciplinos , noro to siekti ilgiau ir skirt tam daugiau laiko. Visi nori iskart uzdirbt didelius pinigus.Visi kas rimtai dirba ir dirbo sioje kompanijoje uzdirba tikrai ir nieks nepraranda pinigu juk nereik ju kazkam atiduot. Cia yra geriausia galimybe paprastam zmogui susikurt savo versla, be dideliu investiciju! Padirbes, pasimokes pradzioj aisku buvo 200 -300, po 2 metu kai ismokau ir igijau pasitikejia, pradejau gaut stabilias pajamas nuo 1000 iki 1600 € ir cia pradzia , svarbu rast gera patikima kompanija su geru marketingo planu ir gerais kokybiskais laiko isbandytais produktais! Nei vienas gydytojas iskart negavo gydytojo atlyginimo, o daug metu mokesi ir tik paskui pradejo uzdirbt..Pasitikekit savim, darykite ta pati ka daro zmones pasieke tinklinime marketinge tada pasieksite ir jus
Sveiki.Kokią rimtą tiklinio marketingo kompaniją rekomenduotumėte?
Jei dar neradote paskambinkite man 865186643
Siūlau išbandyti naują produktą Lietuvoje su puikiomis augimo versle galimybėmis. 8 656 69553
Siulau tapti naujo, ekologišku ier veiksmingu kasdieninio vartojimo prekiu puikiomis kainom is, reklamavimo versla.puikios perspektyvus, nes Lietuvoje mes pirmieji,, Del detalesnę info, prašau skambinti tel. 861257777
SUSISIEKITE
Parašykite liepa0706@gmail.com
Sveiki
Taigi MLM yra isiskirtinai verslas skirtas turtingiems zmonems. Jeigu jus investave 200~300 tikites veliau uzdirbti tukstancius, tai cia pasakos. O gal tiksliau aferizmas. Turtingi zmones turi daug zmoniu savo tarpe kurie taip pat turtingi. Juos pajungia I tas sistemas, greiciau praeina tuos visus lygius ir pasiekia rezultata. Kitas dalykas kuris zmogus gaunantis vidutines pajamas paliktu savo daugiau nei puse pajamu MLM, taigi vyksta seminarai, vazinejimas, dar susitikimai o kur dar produktai. Ju kainos dazniausiai buna gan dideles. Ir kas idomiausia visos MLM laiko save geresne uz kita. Jau pas mus tai wow, o kitur ne ir taip varo vieni ant kitu. Zodziu pasakos ir nieko ten stebuklingo nera. Nemetikit pinigu, geriau eikit pasivaiksciot ar gera knyga paskaityt. Patys pagalvokit, jeigu butu taip gerai, puse Lietuvos jau butu turtingi ir gyventu ta gyvenima apie kuri pasakoja per tuos visus seminarus.
Sveikas „objektyvaus”straipsnio autoriau 🙂 Vien pradzia ko verta : )”……nusprendžiau nerašyti, kadangi nepažįstu nė vieno žmogaus, kuris iš to gautų stabilias pajamas „. Ir…….ka tai reiskia?Turi visus zinoti ir pazinoti.Tarp tokių idėjų yra ir tinklinis marketingas”.Manau ,kad tu ir daugiau zmoniu asmeniskai nepazysti kas uzdirba is savo darbo.Abejoju,kad asmeniskai pazysti holivudo aktoriu,NBA krepsininku,UEFA fudbolistu ar kazka is „forbso” simtuko.Taip pat yra is su tinklinio marketingo industrija.Blogas ratas tavo pazystamu arba tiesiog ignoruoju faktus.Nes as is to gyvenu jau daug metu ir visai puikiai.Bet tu manes nepazysti 🙂
P.S.idomu gauti buti statistika,kiek vaiku kurie pradeda lankyti krepsini tampa NBA zaidejais.Net neabejoju-statistika butu dar liudnesne.
Rašau iš nuosvo verslo (mažas tradicinis verslas) turėtojos ir tinklinio marektingo atstovės (šiuo metu tuom užsiimu irgi) pozicijos. Kadangi žinau tiek vienos verslo formos, tiek kitos virtuvę, privalumus ir minusus. Žinoma aš nežinau didelių verslų virtuvės, tai rašysiu tik iš „mažo verslininko pozicijos” ir tinklininko, kuris užsidirba tik papildomas pajamas.
Tradicinis verslas kuriamas turint tikslą – uždirbti perpektyvoje daugiau nei būtų galima uždirbti kaip samdomam darbuotojui.
Tinkliniu marketingo veiklos žmonės imasi dėl vienos iš 3 priežasčių:
-> Gauti papildomas pajamas
-> Siekiant, kad tokia veikla pakeistų standartinį darbą ir generuotų tokias pat pajamas
-> Susikurti nuosavą verslą, su tikslu uždirbti perpektyvoje daugiau nei būtų galima uždirbti kaip samdomam darbuotojui.
O dabar norėčiau pakomentuoti kiekvieną teiginį atskirai:
„Tinklinis marketingas: vienerių metų darbo rezultatai“
„Dirbti 12-16 val. per mėnesį tam, kad uždirbtum 10-20 € manau yra laiko švaistymas, kadangi tai yra mažiau nei minimalus valandinis atlygis Lietuvoje (2,32 €/val.).“
Sutinku, kad tai laiko švaistymas, jei tikslas yra papildomos pajamos. Tačiau, jei tikslas yra verslas ar bent jau galimybė susikurti sau darbo vietą, toks atlygis visai nestebina. O netgi džiugina, visgi pliusas, o ne minusas.
Kiek tradiciniame versle per pirmus metus uždirbama pelno? Kiek įmonių yra pelningos jau nuo pirmų metų? Tokios statistikos neturiu, bet galiu pasidalinti savo atveju. Per pimus metus įkūrus įmonę, ne tai kad neuždirbom jokio pelno, bet turėjom daugiau nei 10.000 nuostolį, tai yra injekcijos į įmonę iš asmeninių lėšų, tikint ateitimi. Galbūt aš su savo vyru priklausom tam mažam procentui netikusių verslininkų, kurie per pirmus metus patyrė nuostolį, o neuždirbo pelno.
„Kodėl tinklinio marketingo agentai dirba už skatikus?“
Pirmiausiai lyginti tinklinį marketingą su nusikalstamomis grupuotėmis ne tik neetiška, bet ir labai neprofesionalu.
„Žmonės tinkliniame marketinge dirba už tokį mažą atlygį, nes tiki ateityje pasyviai uždirbti tūkstančius eurų. Jie dirba už centus tik dėl gražios iliuzijos.”
Dėl tos pačios priežasties kuriami nuosavi verslai. Ar jūsų manymu, tai irgi nusikalstomos grupuotės?
Mes su vyru pirmus 4 metus dirbom už skatikus, tam kad dabar gautume tūkstančius, ir taip mes juos jau gaunam. Bet 4 metus mes tik investavom, ir patys gyvenom ant krupų, dėl tos pačios iliuzijos gyventi ateityje geriau. Ir mums pavyko po beveik 7 metų nuoseklaus darbo, dabar mes uždirbam gerokai daugiau, nei galėtume uždirbti dirbdami aukščiausiose pozicijose.
Tikriausiai dabar daug kam kyla klausimas, o kodėl aš užsiimu tinkliniu marketingu?
Dėl saugumo, malonumo, galimybės mokytis ir susipažinti su daug žmonių, tai netgi labai naudinga turint nuosavą verslą. Kontaktai visada geriausia valiuta. Verslas nestabilus dalykas, šiandien sekasi, rytoj gali būti visai kitaip. Tinklinis marketingas mums kaip planas B. Ir nors pajamos šiuo metu tikrai iš šios veiklos labai mažos, bet blogiausiu atveju to pakaktų bent jau nusipirkti duonos.
„Tinklinė rinkodara: tikimybių teorija“
Kadangi man nepavyko pagal jūsų nuorodas rasti nei statistinių duomenų, nei kaip jie sudėlioti. Labai daug pakomentuoti negaliu. Studijuojant matematiką, teko studijuoti tokią discipliną kaip statistiką, tai puikiai išmanau kaip jį sudaroma ir kaip galima duomenis iškraipyti. Statistiką mes vadinome „baltuoju melu“. Tikrai nežinau kuo remiantis yra paiimti tokie duomenys, bet bandau spėti, kad pvz paiimti visi registruoti distributoriai ir padalinta iš komanijos išmokėtų komisinių sumos, tokiu atveju tokia statistika beveik tikėtina. Nes pirmiausiai labai daug distributorių yra tik klientai, ir jie nei neketino uždirbti, antra daug distibutorių tik planavo uždirbti, bet net nei nepradėjo, bet liko vartotojai. Sudėjus visus pirkimus, ir padalinus išmokėtų komisinių gaunasi skaičiai, kurie neatspindi realybės. Bet aš čia fantazuoju, nes tikrai nežinau kaip duomenis buvo sudėlioti. Bet kad tai jau neteisinga statistika galiu teigti drąsiai, dėl vieno teiginio „(įskaitant platinamų produktų pirkimą asmeninėms reikmėms)“, faktiškai neįsivaizduoju, kuris analitikas galėtų įvertinti kiek žmonių perka tas priemones tik dėl to, kad yra versle ir kiek iš jų pirktų jas net neužsiimdami šiuo verslu. Faktiškai tokius duomenų gauti neįmanoma, nebent apklausiant visus distributorius. Aš pati atėjau į tinklinį marketingą per produktą, aš jau ilgą laiką buvau tos kompanijos produktų vartotoją, ir man nebuvo jokios ekonominės naudos juos vartoti, naudojau juos, nes man jie patiko. Dabar pas mane komandoje yra žmonių, kurie nori užsiimti šia veikla, nes jiems patinka produktas, jie ilgą laiką buvo klientai ir dabar perka ne todėl, kad užsiima tinkliniu marketingu, bet todėl kad produktai jiems patinko ir vis dar patinka.
O dabar pakalbėkime apie kitas tikimybes:
Kokia tikimybė sukurti nuosavą verslą, tik įregistravus įmonę ir daugiau nieko nedarant?
Kokia tikimybė lipti karjieros laiptais, darbę tik stumiant valandas, o nedirbant ir neinvestuojant savęs daugiau nei už tai tau moka?
Tokia pat tikimybė ir tinkliniame marketinge 😉
„Tinklinis marketingas: verdiktas“
„Tikimybė uždirbti iš standartinės tinklinio marketingo formos yra mažesnė, nei tikimybė išlošti kazino.“
Visiškai sutinku, kad investavus tiek pat laiko, kazino išlošti daug didesnė tikimybė, nes tinkliniame maretinge per 5 minutes tikrai neuždirbama.
Tiek tradiciniame versle, tiek tinkliniame marketinge vieniems pavyksta, kitiems ne. Sąmoningai nevartoju „pasiseka“, „nepasiseka“, nes čia sėkmė mažai ką bendro turi. Ir sekmės istorijos yra visai ne apie sėkmę, o apie juodą ir nuoseklų darbą.
Kodėl per beveik tiek pat metų kūriant nuosavą verslą ir užsiimant tinkliniu marketingu, įmonę pa
statėm ant kojų, o tinklinis marketingas generuoja tik tiek, kad užtektų prasimaitinti. Mano atsakymas ir bus atsakymas į tai kodėl neva išlošti kazino didesnė tikimybė, ir kodėl tiek daug žmonių iš šios veiklos neuždirba.
Nėra atsakomybės ir įsipareigojimo jausmo. Tinklinio marketingo veikla nieko tavęs neįpareigoja, noriu darau, noriu nedarau, ir to nenoriu yra gerokai daugiau.
Kūriant tradicinį verslą, nebuvo tokio dalyko „ai šiandien nenoriu“, „ai gal ryt paskambinsiu“, „ ai šiandien man bloga nuotaika, padirbėsiu rytoj“. Kai investuoji startuojant 10.000 (toks minimalus kapitalas UAB), tau ne vis vien kaip praeis diena, mėnuo, metai. Tu nori tuos pinigus atgauti, ir atgauti kuo greičiau.
Tinkliniame marketinge beveik neinvestuojama, o jei ir investuojama tai į tai ką patys suvartojam, dar kartais į mokymus, bet už tai gauni bent naujų žinių ir patirties, ir vėl gi tai ne tūkstančiai, tai tiek kiek du kartus pavalgyti kavinėje.
Dauguma susižavi idėja, kad tinkliniame marketinge galima daug uždirbti mažai investavus, tobula platforma, tačiau dirbti čia reikia nemažiau nei kuriant nuosavą verslą, o tai reikši ne 8 valandas per dieną, o gerokai daugiau. Dauguma neturi verliško mąstymo, nori gauti atlygi kaip darbe, padariau kažką, dabar man duok už tai pinigus. Savaitgaliai skirti tik ilsėti… Savaitgaliai skirti tik ilsėtis samdomies darbuotojams ir jau pažengusiems verslininkams. Versle pradžioje investuoji laiką, pinigus ir tik po ilgo, juodo ir nuseklaus darbo gali tikėti rezultato ir tai ne visada.
Dabar kai man susidomėjęs žmogus sako „visai įdomu, norėčiau pabandyti“, aš jau iš karto žinau, kad jam nepavyks, nepasiseks, nes jis tiesiog nieko nedarys. Ir tikėtina, kad vėliau sakys, kad tai neveikia. Ir negali veikti. Papasakosiu kodėl per mini pasakojimą:
Šiandien atsikėlę jus sakote“ vakare pabandysiu iškepti pyragą“. Tikimybė, kad iškepsite yra 50%. Kodėl? Todėl, kad jei visos aplinkybės susiklostis palankiai – iškepsite, jei ne – neiškepsite.
Vakare grįštate namo geros nuotaikos, nepavargę, atidarot šaldytuvą, spintelę yra visko ko reikia piragui, ir žinoma jį iškepat.
O štai šiek tiek kitas scenarijus, vakare grįštate pavargę, blogos nuotaikos, atidarot šaldytuvą, o ten nėra kiaušinių, ir miltų nėra. Pyrago vakare nebus.
Gyvenime nebuna taip, kad visada aplinkybės klostosi tik taip kaip mes norime. Dažnai patiems reikia padaryti daug visko, kad tos aplinkybės būtų tokios kokių mums reikia.
O štai kaip viskas vyksta turint poziciją “vakare iškepsiu pyragą “.
Vakare grįštate pavargę, blogos nuotaikos, atidarot šaldytuvą, o ten nėra kiaušinių, ir miltų nėra. Apsimausite batus ir keliausite į artimiausią parduotuvę, jei ji uždaryta beslitės pas kaimynus, skambinsite draugams, bet jus gausit tuos kiaušinius ir miltus. Ir pyragas bus iškeptas.
Deja dauguma tik bando iškepti pyragą…. O nesant kiaušinių ir miltų, tiesiog eina žiūrėti TV ar panaršyti FB, o tai tikrai nesukuria jokio verslo, nei tradicinio, nei tinklinio 😉
Kristina labai išsamiai ir mano manymu teisingai išdėstė pagrindinius tinklinio marketingo principus. Iš tikro, šio verslo imamasi pirmiausiai dėl galimybės turėti „laisvę” . Kas nesvajoja apie darbą „be darbdavio” . Tik ne visi įsisąmonina , kad verslas yra darbas . Daugelis paskaito apie verslininkų gyvenimą, bet tikrai tai pažįsta tik patys pabandę verslininko duonos. Tai darbas, kuri tu pats planuoji ir vykdai. Visiška laisvė. Ir daugeliui tą laisvė tampa nepakeliama . Jie mielai atsiduoda į darbdavių rankas, kur nieko nereikia galvoti, planuoti, ir net vykdyti galima puse apsisukimo.
Negaliu kalbėti apie daugelį tinklinio marketingo kompanijų. Nesusipažinęs su daugelio specifika, bet jau kelis metus „dirbu” vienoje iš jų. Parašiau kabutėse, nes realiai aš menkai dirbu. Ką iš to turiu? Nedaug . Kas mėnesį gaunu nuolaidą prekėms , apie 60- 200 eurų nuolaida kompanijos prekėms ir kas antrą mėn dar ir tiek pat grynų į rankas. Taip, yra privaloma įsigyti prekes už maždaug 60 eurų , kad kitą mėn gauti nuolaidą, bet man kas mėnesį reikia kur kas daugiau prekių vien savo šeimai. Kitaip sakant aš jas įsigijų už dyką.
Kaip jau sakiau , aš tik dabar pradedu rimtai dirbti. Iki šiol aš dirbau kai turėjau laisvo laiko ir , kaip tai nejuokinga, noro 🙂 Ir dabar susidūriau su dilema: tam , kad turėti daugiau nei nuolaidos ir menkas atlygis , reikia ir dirbti kur kas sumaniau ir intensyviau. Reikia ir planuoti ir vykdyti tai , ką suplanavai. Be šito joks versliukas neduos rezultatų.
Svarbiausia toje kompanijoje , kur dirbu (antraeilis ar trečiaeilis darbas šiuo metu) kad nereikia investicijų. O tai labai svarbu daugeliui. Juk investicijos tai ne tik stimulas dirbti 24 val per parą, tai dar ir nervus paraližuojantis faktorius. Jau turėjau savo laiku praradimu. Todėl susidūręs su šiuo tinkliniu marketingu, ir supratęs jo principus bei perspektyvas , esu laimingas .
Taip aš užsidirbu pragyvenimui dirbdamas samdomu darbuotoju. Bet dabar vis labiau įsitikinu , kad tai darbas be didesnių perspektyvų. Bet ramus. O darbas tinkliniam marketinge perspektyvus, idomus, bet reikalaujantis kur kas daugiau nei šiaip darbas. Tai verslas su visais savo niansais. Tai ne kiekvienam ko gero. Bet pabandyti galima. Jei kompanija LT dirba legaliai, jei mokami mokesčiai, pabandyti save galima , nes tai nereikalaus kažkokių investiciju. Mano kompanijoje investicija 1,5 euro . O dažnai būna 0 eurų. Ir jus gaunate visas galimybes ir paramą pabandyti pradėti savo verslą. Tai savęs išbandymas, be rizikos. Ir tinklinis marketingas todėl ir patrauklus, bei perspektyvus. Kompanijos auga kaip grybai po lietaus. Ne visos, tiesa, sąžiningai.
viskas priklauso nuo to, ko nori ir visur, jei nori uždirbti, turi dirbti, o ne bambėti. Dirbau su viena kompanija 10 metų ir galejau neiti į jokius kitus darbus, nes pajamų užteko. Kompanijai pradėjus irti, veiklą pradėjau su kita kompanija ir per pirmą savaitę uždirbau 400 eur…Tinklinis marketingas yra fainas dalykas
Labai geras straipsnis ir labai teisingas. Buvau jauna ir kbaila, todėl pradejau dirbti su MLM, įmonės nereklamuosiu, kaip ir autorius mini tikėdama iliuzija. Žmonių po savimi turėjau arti 400. Kadangi tuo metu nedirbau,tai visą savo laiką skyriau šiai veiklai, ne vienerius metus. Kai atsikvošejau, paskaiciavau, kiek pradirbau, apėmė šokas, po kurio atsigauti dar ir dabar sunku, o praėjo jau ketveri metai. Prarastų pinigų niekada neatgausiu. Gyvenu su mintim, kad susimokejau už patirtį. Vienintelis geras dalykas tai, kad liko kontaktai su žmonėmis, kuriuos galiu panaudoti dabar standartiniame versle. Tikiuosi gyvenime daugiau taip nenutiks, kad atsidursiu kokiame nors MLM.
Man tie tinkliniai marketingai apie nieka… nieko as realybej apie juos negirdejau tik zinau kad kazkas platina, ka ir parduotuvese gali nusipirkti, tai kas ten ka dirba nesuprantu 😀
Ar niekas tikrai nepasakys, kad tinklinio marketingo agentai niekam be jų pačių tarpusavio rato nepatinka? Visi aktyviai jų vengia, nes 99% žmonių nenori chlamo, kurį jie prakišinėja. Mačiau, kad kažkas komentaruose palygino save su gydytoju – matyt manijos epizodas. „Patys sau faini”.