Tinklinis marketingas: ar verta prasidėti?

//Tinklinis marketingas: ar verta prasidėti?

Tinklinis marketingas: ar verta prasidėti?

Rašydamas straipsnį „Papildomo darbo / verslo idėjos, kurios veikia iš ilgo sąrašo verslo idėjų atrinkau keletą, kurios pasiteisino bent vienam iš mano draugų ir pažįstamų. Bet tame pačiame sąraše buvo ir keletas idėjų apie kurias nusprendžiau nerašyti, kadangi nepažįstu nė vieno žmogaus, kuris iš to gautų stabilias pajamas. Tarp tokių idėjų buvo ir tinklinis marketingas.

PASTABA (2016-09-29). Svarbu paminėti, kad straipsnyje kalbama tik apie standartinę tinklinio marketingo formą, kuri apima fizinių prekių platinimą. Pažymėtina, kad kitos tinklinio marketingo formos (o kartais net ir standartinė forma) gali būti pelningos. Tai priklauso nuo daugelio aplinkybių.  Kadangi straipsnyje pateikiama subjektyvi nuomonė, siūlyčiau perskaityti komentarus tam, kad susidaryti nešališką nuomonę apie galimybes uždirbti iš tinklinės rinkodaros.

Tinklinis marketingas: vienerių metų darbo rezultatai

Prieš gerą pusmetį su manimi susisiekė tinklinės rinkodaros atstovas ir pasiūlė jungtis į komandą. Po mano neigiamo atsakymo, agentas neatstojo, pasakodamas visus tinklinio marketingo privalumus ir neribotas uždarbio galimybes. Galiausiai jam pasiūliau Investologija.lt parašyti straipsnį apie tinklinio marketingo realybę: kiek tai atima jėgų, laiko ir, svarbiausia, kiek tai generuoja pajamų.

Mano tikslas buvo pasidalinti su skaitytojais tikra, nesumeluota ir nesuvaidinta tinklinio marketingo agento patirtimi, kad šį verslą pradėjusių žmonių lūkesčiai būtų realūs. Išgirsti asmeninę patirtį yra šimtą kartų geriau, nei sėdėti ištisas valandas forumuose, kur du trečdaliai rašančių yra ne kas kitas, o tie patys tinklinio marketingo agentai, šlovinantys tokią sistemą, tik todėl, kad tikisi užverbuoti naują agentą.

Dalintis asmenine patirtimi agentas nebuvo linkęs. Kiekvieną atsakymą reikėjo „išpešti“. Iš kelių nuotrupų man pavyko susidaryti bendrą vaizdą apie tinklinio marketingo pelningumą Lietuvoje:

Per savaitę agentas skyrė po 3-4 val. bandydamas įtraukti naujus narius į tinklinę rinkodarą, kas per metus sudaro apie 150 -200 darbo valandų – t.y. 3,5 sav. darbo. Trečią mėnesį agentui pavyko uždirbti 30 €. Kaip supratau tai buvo pelningiausias mėnuo per metus. Agentas pats išbandė siūlomą produkciją. Įvertinus šias išlaidas, tinklinės rinkodaros realios pajamos buvo artimos nuliui.

Dirbti 12-16 val. per mėnesį tam, kad uždirbtum 10-20 € manau yra laiko švaistymas, kadangi tai yra mažiau nei minimalus valandinis atlygis Lietuvoje (2,32 €/val.).

Kodėl tinklinio marketingo agentai dirba už skatikus?

Žmonės tinkliniame marketinge dirba už tokį mažą atlygį, nes tiki ateityje pasyviai uždirbti tūkstančius eurų. Jie dirba už centus tik dėl gražios iliuzijos. Tai šiek tiek primena nusikalstamo pasaulio užmokesčio schemą:

Nusikalstamose grupuotėse „eiliniai“ dirba už centus, nes ateityje tikisi būti toki pat turtingi kaip mafijos bosas. Deja, mafijos bosas yra tik vienas. Tikimybė iš eilinio gatvės mušeikos tapti nusikalstamo pasaulio autoritetu yra artima nuliui. Tikimybė patekti į kalėjimą yra beveik 80-100 %. O kur dar rizika prarasti gyvybę?  Deja apie riziką niekas negalvoja, visus vilioja išsvajoti turtai.

Kriminaliniame pasaulyje tikimybių niekas neskaičiuoja, tačiau užsiimant tinkline rinkodara tikimybę tapti vienu iš laimingųjų mes galime paskaičiuoti.

Tinklinė rinkodara: tikimybių teorija

Kadangi pateikti skaičiavimai yra preliminarūs, tad nusprendžiau panaršyti internetą ieškodamas statistikos:

Įvertinus visas tinklinės rinkodaros išlaidas (įskaitant platinamų produktų pirkimą asmeninėms reikmėms) 99.99 % tinklinės rinkodaros dalyvių praranda pinigus.

Tinklinis marketingas ir tinklinė rinkodara: tikimybė uždirbti

Šie duomenys nėra praeivių gatvėje nuomonė. Duomenys gauti atlikus tinklinės rinkodaros kompanijų pateiktos informacijos analizę.

Tinklinės rinkodaros įmonė Tikimybė prarasti pinigus, atskaičius visas išlaidas Tikimybė uždirbti, atskaičius išlaidas
AMWAY/ 99.99% 0.01%
QUIXTAR 99.99% 0.01%
RTTP – defunct 99.98% 0.02%
NIKKEN 99.98% 0.02%
SYMMETRY 99.96% 0.04%
CYBERWIZE 99.94% 0.06%
NUSKIN 99.94% 0.06%
TELECOM CO. – defunct 99.92% 0.08%
ARBONNE 99.92% 0.08%
RELIV 99.90% 0.10%
MELALEUCA 99.87% 0.13%
FREE LIFE 99.69% 0.31%
HERBALIFE 99.42% 0.58%

 * Svarbu atkriepti dėmesį, kad statistika apima tik standarinę tinklinės rinkodaros formą susijusią su produktų platinimu.

Kad geriau suvoktumėt, situacijos beviltiškumą pateiksiu kelis palyginmus:

  • Tikimybė uždirbti investuojant į nelegalią finansinę piramidę (dar vadinama ponzi schema – tokios piramidės apskritai neturi jokio produkto) yra 667 karto didesnės nei uždirbti iš standartinės tinklinės rinkodaros formos platinant produktus.
  • Jeigu kazino žaidžiant ruletę statote ant skaičiaus, tikimybė laimėti yra 286 kartus didesnė, nei uždirbti iš Amway.

Tinklinis marketingas: verdiktas

Tikimybė uždirbti iš standartinės tinklinio marketingo formos yra mažesnė, nei tikimybė išlošti kazino. Jei reikėtų rinktis tarp šių dviejų – rinkčiausi kazino – žaisdamas bent jau jauti malonumą 🙂Tinklinis marketingas ir tinklinė rinkodara

PPS. Jeigu bandėte užsiimti tinkliniu marketingu, pasidalinkite savo patirtimi/uždarbiu su kitais?

PASTABA (2016-09-29). Svarbu paminėti, kad straipsnyje kalbama tik apie standartinę tinklinio marketingo formą, kuri apima fizinių prekių platinimą. Pažymėtina, kad kitos tinklinio marketingo formos (o kartais net ir standartinė forma) gali būti pelningos. Tai priklauso nuo daugelio aplinkybių.  Kadangi straipsnyje pateikiama subjektyvi nuomonė, siūlyčiau perskaityti komentarus tam, kad susidaryti nešališką nuomonę apie galimybes uždirbti iš tinklinės rinkodaros.

 

Tinklinis marketingas: ar verta prasidėti?
12 balsai/ Vid.4.2
By | 2018-01-07T14:31:14+00:00 2016/09/21|Asmeniniai finansai|24 Comments

24 Komentarai

  1. Zilvinas 2016-09-21 at 16:53 - Reply

    Justinai, o gal gali placiau papasakoti apie tai, kaip skaiciavai analize ir kokius skaicius emei ir is kur?
    Esu panasiai veikiancios imones bendrasavininkas ir galesiu pateikti musu imones skaicius, jei aisku idomu, bet bent is akies spejant pas mus sansai uzdirbti gerokai didesni.
    Lauksiu komentaro

    • Justinas 2016-09-22 at 07:26 - Reply

      Sveikas, Žilvinai,
      Straipsnyje yra pateikta nuoroda į informacijos šaltinį apie MLM pelningumą: http://mlm-thetruth.com/shocking-stats-2/
      Statistika yra paimta iš knygos dr. Jon M. Taylor knygos „MULTI-LEVEL MARKETING UNMASKED”, kurią galite rasti čia: http://mlm-thetruth.com/multi-level-marketing-unmasked/ Statistinių duomenų analizę (tiksliau visą studiją) rasite knygos 7 skyriuje. Atsižvelgiant į tai, kad priėjimas prie MLM duomenų yra ribotas, manau dr. Jon M. Taylor atliko puikią analizę bandydamas įvertinti, kokia tikimybė yra statistiniam agentui uždirbti grynąjį pelną iš standartinės MLM.
      Jeigu Jūsų įmonės skaičiai yra kitokie, būtų be galo įdomu sužinoti rezultatus, nereklamuojant pačios įmonės. Kkitaip tai bus eilinis reklaminis komentaras su tikslu pritraukti naujus žmones į tinklą. Tokiu atveju pasitikėti duomenimis būtų sunku, kadangi juos teikia suinteresuota šalis.

  2. Gyvenu is MLM Ir tuo didziuojuosi! 2016-09-21 at 19:21 - Reply

    As Manau, Kad daugelis zmoniu tiesiog nezino, Ko Jie konkreciai nori. Jie nepasirenka dirbti, Kad uzdirbti, Jie pasirenka pabandyti. Nemaciau nei vieno verslininko, kuris noredamas pabandyti uzdirbo gera kapitala. Jis idejo zymiai daugiau – tai ne sekme Ir ne sansas. Nei vienas kuriam neisejo nesupras Ka tai reiskia.
    Mano sekme Yra mano apsisprendimas.

  3. Gyvenu is MLM Ir tuo didziuojuosi! 2016-09-21 at 19:24 - Reply

    Parasyk mums, Justinai.
    Mes mielai Su tavim isgersime kavos.
    Nes Turiu bent viena kontraargumenta I tavo „analize“.
    Gali susitikti – praktikas Su teoretiku. 😉

    • Justinas 2016-09-22 at 07:28 - Reply

      Neabejojau, kad sulauksiu aštrios kritikos dėl straipsnio „Tinklinis marketingas: ar verta prasidėti?”. Straipsnyje pateikta grynai mano nuomone, nes nė iš vieno žmogaus, kuris būtų bandęs MLM nesu girdėjęs apie realų uždarbį. Gal mano aplinka per „siaura“?. Jeigu Jūsų patirtis ir su tinkline rinkodara yra kitokia – šaunu. Taip, mano nuomone (vėlgi galbūt aš klystu), galėtų būti trimis atvejais:
      • jūs esate tarp 1 proc. laimingųjų ir užsiimate ne produktų platinimo, o tik naujų agentų verbavimu.
      • tinklinio marketingo schema nėra standartinė (ne tokia kaip analizuojama knygoje);
      • produkto pardavimo principas arba produktas nėra standartinis (pvz. gyvybės draudimą pardavus vieną kartą, klientas už jį priverstas mokėti keliasdešimt metų) .
      Jeigu Jūsų nuomone aš esu neteisus (pats juk MLM neužsiėmiau), nuoširdžiai prašau Investologija.lt komentaruose bent trumpai parašyti savo patirtis, nereklamuojant savęs kaip agento (kitaip tai bus eilinis reklaminis komentaras su tikslu pritraukti naujus žmones į tinklą): kiek laiko dirbate su MLM, kiek laiko vidutiniškai skiriate produktų pardavimui, o kiek naujų agentų verbavimui, kiek žmonių turite „po savimi“, kada pradėjote uždirbti normalius pinigus, kiek uždirbate šiuo metu ir t.t.

  4. Amway 2016-09-21 at 19:24 - Reply

    Parasyk mums, Justinai.
    Mes mielai Su tavim isgersime kavos.
    Nes Turiu bent viena kontraargumenta I tavo „analize“.
    Gali susitikti – praktikas Su teoretiku. 😉

    • Klausimas 2016-09-23 at 10:13 - Reply

      Kodel nenorite kontraegumentu pasidalinti su visais straipsnio skaitytojais?

  5. Julius 2016-09-22 at 09:27 - Reply

    Sveiki, esu buvęs įvairiuose pristatymuose, ir visi jie kalba tą patį… turiu giminaičių kurie užsiima tinkliniu markeingu, tai pajamų didesnių neuždirba, o užsiima tuo tik todėl kad patys galėtų nusipirkti prekių pigiau.

  6. Ex 2016-09-23 at 13:07 - Reply

    Su „Amway“ praleidau 5 metus, dabar jau kokie 3 metai, kaip išėjau, tai šį tą galiu pasakyti apie virtuvę. Gal pravers ir naujokams.

    Norint kažkokio judesio versle, reikia bent jau 20-30 susitikimų su potencialiais klientais kiekvieną mėnesį. Tada galima tikėtis užregistruoti 1-2 žmones. Darant mažiau – nieko nebus. Pažįstu žmonių, kurie sugeba įtikinti vos ne kas antrą sutiktą, tačiau tai tikrai išskirtiniai atvejai.

    Šansai uždirbti – maždaug tokie, kaip ir straipsnyje. Dauguma partnerių pinigus išleidžia produktams ir seminarams bei kitai mokomajai medžiagai. Ši sistema veikia labai gerai: pasikrauni motyvacijos, geros nuotaikos, pažįstami partneriai neretai tampa draugais. Laikas prabėga labai greitai.

    Realiai reikia būti lengvai išprotėjusiam dėl idėjos, užsidegusiam, ir išlaikyti tai ilgą laiką (2-5 metus), tada galima tikėtis sėkmės. Mano natūra buvo ramesnė, analitinė, daug žinojau apie verslą, bet sausi faktai žmonių neįtikina. Turėdavau apie apie 10 susitikimų, keletą žmonių tinkle, buvau pakilęs per vieną kategoriją ir uždirbęs gal 50 litų, bet tuo viskas ir baigėsi.

    Daug kas pradeda MLM su viltim vieną dieną viską mesti ir būti laisvu ir laimingu. Tokia galimybė tikrai yra, bet pakeliui link jos praeina… noras ja pasinaudoti. Pirma, tampa sunku palikti verslą, nes savo komandai esi lyderis, visi į tave žiūri ir daug iš tavęs tikisi. Dar žiūri ir tavo paties mentoriai, kurie skatina siekti daugiau – jų irgi nesinori nuvilti. Taigi yra didelis spaudimas iš abiejų pusių. Antra, praleidus krūvą metų versle, jis dažnai tampa gyvenimo būdu ir prasme. Atsiranda požiūris – o ką dar veikti, jeigu ne tai? Ką veikti su ta laisve? Ir taip žmonės savo noru visam gyvenimui pasilieka srityje, į kurią atėjo trumpam. Genialu kažkuria prasme. Per seminarus, beje, apie tai irgi užsimena ir patys pranešėjai – bet viena yra girdėti, o kita – susimąstyti.

    Žinoma, kiekvienam savo. Jeigu domina nuolatinis gyvenimas ant ratų ir lagaminų, kalbėjimas ant scenos, privalomas pozityvumas viešumoje nepaisant realios savijautos, didžiulis pažįstamų ratas, MLM tikrai turi ką pasiūlyti. Sunkiai dirbant 3-5 metus – hey, tikimybė tikrai didesnė nei laimėti loterijoje. Esminis klausimas – ar pavyks išlaikyti motyvaciją ir realų aktyvumą tiek laiko.

    • Justinas 2016-09-24 at 05:08 - Reply

      Ex, ačių, kad dalinatės patirtimi. Superinis komentaras…

    • to ex 2017-11-24 at 13:11 - Reply

      Ex, rašote, kad REIKIA padaryti 20-30 susitikimų. Bet nematau ką jūs DARĖTE ir KIEK darėte? Pats dirbu su amway, jūs rašote, kad iš 20-30 susitikimų būna 1-2 pasijungimai. Ar jums taip nesisekė? Nes aš jau jaučiuosi lūzeriu prieš kitus verslinikus, bet pagal jūsų skaičius aš turėčiau būti superunikumas, nes pajungiu 1 iš 3. Kiti gi pajungia gerokai daugiau, kai kurie 100%.

  7. Iveta 2016-09-27 at 20:13 - Reply

    Sveikas, Justinai. Iš tiesų, tai matau, kad nelabai yra ką diskutuoti šia tema su tavimi, nes tu si nusiteikęs vien tik neigiamai ir tvirtai įsitikinęs kad neverta būti tinklinio marketingo dalimi. Esu prisijungusi prie kompanijos neseniai (pavadinimo neminėsiu), bet jau pavyko gauti solidžias pajamas ne tik man, bet ir mano draugui. Beje, mes ten nieko „neverbuojam“, informuojam, o jau pats žmogus apsisprendžia. Galbūt patarimas žmonėms būtų toks, kad ieškoti tokios mlm kompanijos (ne finansinės piramidės), kurios „banga“ dar nenuplaukus ir rinka didelė. Gaila, kai žmonės tikisi, jog uždirbs daug prisijungdami į tas kompanijas, kur partnerių yra daugiau nei užtektinai. Visgi, šias kompanijas, kur išvardinai – banga jau nuplaukus. Žmonės, rinkitės kompanijas atidižiai!

    • Justinas 2016-09-28 at 10:13 - Reply

      Laba, Iveta, nesu aš toks jau kategoriškas kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Ginčai neturi prasmės, tačiau konstruktyvi diskusija, manau, naudinga visiems. Ačiū, kad dalinatės savo patirtimi. Beje, manau Jūsų patarimas yra labai taiklus.

  8. Verslininkas ir investuotojas 2016-09-28 at 04:44 - Reply

    Žmonės, kurie pasirinko MLM, taip pat turi teisę į tokį pasirinkimą ir taip pat turi teisę norėti, kad apie jų sritį būtų kalbama gerai.
    Justinai, galėtum tą patį parašyti ir apie gydytojus – jiems reikia n metų mokytis, bet jie vis tiek gali uždirbti mažiau negu statybininkas, kuriam nereikia tokių sudėtingų mokslų. Kodėl? Todėl, kad jų pasirinkimas ten būti, o ne eiti į priekį.
    Tie kurie pradeda verslą ir jame tiesiog dirba, nes pirmiausia nori pinigų, tie niekuo ir neišsiskiria iš minios, kurioje didžioji dalis gauna atlyginimą pagal darbo sutartį. Realybė pasirodo kitokia, nei kad jie yra matę per TV. Juk ten rodo, kad būnant verslininku gali turėti daug pinigų. Tik jų sąmonėje yra pamesti žodžiai „GALI turėti“, bet nebūtinai turėsi. Todėl ir pradeda verslą dėl pinigų. Pradeda uždirbinėti pinigus dėl pinigų. Ar toli tokia motyvacija veš? Ne. Ir per TV rodo tik tuos, kurie vysto verslą ne tik dėl pinigų. TV kalba tik apie tokius, nes apie kitokio požiūrio verslininkus nėra ką rodyti.
    Paradoksas, bet daugiausia pinigų visose srityse uždirba būtent tie, kas savo prioritetuose turi ne tik pinigus.
    Savo straipsnyje rašai tik apie tuos, kurie dirba pirmiausia dėl pinigų, t. y. mato tik save, o ne IR dėl tų žmonių, kurie jam „atneša“ pinigus. Apie tai galima spręsti iš tavo dėstomų minčių ir vartojamų žodžių.
    Taip yra bet kurioje srityje. MLM ne išimtis.
    Žymiai patrauklesnis straipsnis būtų „Pasirinkau sritį, kurioje dirbsiu: ar verta prasidėti?“.
    Šis straipsnis nėra objektyvus, nes tema paliesta tik vienu pjūviu. Tinklodarininkai to nenusipelnė. Lygiai taip pat, kaip ir Tu skaitytum straipsnį apie investavimą – „Koks procentas žmonių gyvena tik iš investicijų?“. Manau, kad suapvalinus iki sveikųjų, procentas būtų 0.

    • Justinas 2016-09-28 at 10:53 - Reply

      Sveikas, Verslininkas investuotojas,
      sutinku , kad straipsnis parašytas subjektyviai, bet būtent taip aš suprantu standartinį MLM pelningumą. Sutinku, kad yra ir kita MLM pusė, kitokie MLM produktai, kitokios MLM formos ir kitoks pelningumas

      Siekdamas neklaidinti skaitytojo, savo šališku požiūriu, šiek tiek pakoregavau straipsnį ir įdėjau papildomą pastabą:
      PASTABA (2016-09-29). Svarbu paminėti, kad straipsnyje kalbama tik apie standartinę tinklinio marketingo formą, kuri apima fizinių prekių platinimą. Pažymėtina, kad kitos tinklinio marketingo formos (o kartais net ir standartinė forma) gali būti pelningos. Tai priklauso nuo daugelio aplinkybių. Kadangi straipsnyje pateikiama subjektyvi nuomonė, siūlyčiau perskaityti komentarus tam, kad susidaryti nešališką nuomonę apie galimybes uždirbti iš tinklinės rinkodaros.

      PS. Beje gaila, kad nepasidalinote savo patirtimi MLM (kiek laiko dirbote, kiek u=dirbote ir pan.).

  9. Marijus 2016-10-08 at 14:30 - Reply

    Sveiki.Įdomu sužinoti,kaip pasisekė aukso stalų ir saulės elementų statybos bizniui?Pakomentuoti prašau tik esančius arba dirbusius didvyrius.Idomu,ar galima buvo tapti nepriklausomu?Pagarbiai.Marijus.

  10. Vaida 2016-10-21 at 14:57 - Reply

    Manau MLM kaip ir bet koks kitas darbas reikalauja darbo ir pastangų! Žmones investuoja i savo asmeninį tobulėjimą (kas nera blogai) išmoksta to, ko niekur kitur nemokina. Pati esu pries metus prisijungus prie vienos gan naujos kompanijos ir esu labai patenkinta tiek rezultatais tiek produktu tiek pajamom! Per ta laiką ir pagimdyti spėjau, buvau MLM truputi apleidus, bet vėl radusi galimybe gryzau. Nes rezultatai mane tikrai džiugina, ir tikrai nebenorėčiau sedeti kažkokiam ofise ir dir ti kažkam i kišene ir uždirbti verslą. Lengvai pinigai neateina jokioje srityje. Daug dirbsi daug ir turėsi. Tik MLM galimybes neturi rubu! Tas cia ir patinka.

  11. Justas 2016-12-06 at 08:15 - Reply

    matau, jog straipsnis parašytas labai tik iš vienos pusės, dalinuosi nuoroda, kurioje apžvelgiami MLM trūkumai ir privalumai. http://www.patrickbetdavid.com/network-marketing/

  12. Ledi 2017-09-27 at 10:37 - Reply

    MLM yra būtina ieškoti žmonių ? Man, asmeniškai, arčiau širdies darbas internetu, tuo labiau, kad dažniau būnu komandiruotėse ir tik interneto pagalba galiu pasiūlyti savo produktą. Būtų įdomu sužinoti kitų nuomonę apie tai.

    • lee 2017-11-24 at 13:45 - Reply

      Ledi, o internetu jūs su kuo dirbate, su robotais? Jūs kalbate apie prekybą internetu, o MLM nėra prekyba. Tai vartotojų radimas konkrečiai kompanijai, tai santykiai su žmonėmis, pirmiausia tai nauda klientui. Ir tie vartotojai galite būti jūs, jūsų tėvai, draugai ir kiti nepažįstami žmonės, galbūt dauguma bus jūsų geriausiais draugais visam likusiam gyvenimui.

      • Ledi 2017-12-25 at 20:56 - Reply

        Atsiprašau, matau, netinkamai išreiškiau savo mintis. Sutinku, MLM nėra prekyba. Šiuo metu „pasitelkiau“ FB. Kas liečia draugus, giminaičius, esu linkusi verčiau nepažįstamiems teikti informaciją. Bet tai mano subjektyvus požiūris.

  13. Gediminas 2017-11-02 at 00:39 - Reply

    Justinai,as esu girdejes ka sako rimtas pasaulinis investuotojas Robertas Kiosakis,vienas turtingiausiu zmoniu pasauly-Warenas Bufetas,Amerikos prezidentas-Donaldas Trumpas,bei kiti rimti pasaulinio lygio zmones,kurie yra daug pasieke savo sriti ir ju zodis kazka reiskia.Ir keista,visi jie i tai, ziuri pozityviai ir palankiai.Matyt nelabai supranta.Beje,Justinai,o tu kas toks?????

  14. Jonas 2017-11-19 at 21:20 - Reply

    Pažinojau vieną platintoją kosmetikos, kuris tikrai aukšta lygį pasiekęs buvo, ne kelis kartus kaip geriausias platintojas Lietuvoje dovanų gavo dvisavaitines keliones į labai egzotiškus kraštus. Gyvena tas žmogus kaime miškų glūdumoje, nors atsikraustė ten iš Vilniaus, pardavęs visą turėtą NT. Šiuo metu nebeplatina tos produkcijos, nes visai pakeitė profilį. Tačiau toks vienas, o bandžiusių ir nieko neuždirbusių arba tiksliau pradirbusių pažįstu labai daug.

  15. lee 2017-11-24 at 13:33 - Reply

    Kalbėsiu apie tinklinį marketingą, konkrečiai neminėsiu. Mane prajuokino pasakymas – prarado pinigus. Tas pats būtų pasakyti, kad nuėjau į maximą ir praradau pinigus, nes pirkau produktus. Skamba lygiai taip pat. Perki produktus, kuriuos ar taip ar taip kasdieną pirkdavai. Dar plius jei perki, už tam tikrą sumą, jei protingai sudėlioji, susidaro 20% ir didesnė nuolaida ir kiti bonusai, kuponai, akcijos ir pan (čia reiktų gilintis kokrečius atvejus), kurios jokia parduotuvė paprastai neduoda.
    Apie pajamas-100%, kurie DIRBA, gauna pajamas. Visi, kurie galvoja, kad norėtų gauti, kad norėtų uždirbti, kad norėtų gauti-negauna.
    Kad gauti 100-300e atgal, net nereikia daryti 20-30 susitikimų per mėnesį, o visi kurie darė 20-30 susitikimų per 3-6 mėn gauna 1500-2000e atlyginimus. Marketingas yra toks verslo tipas, kur turi pakartoti tą patį ką padarė kitas žmogus. Nereikia ypatingų gabumų, įgimtų savybių ar neeilinio proto.
    Labai norėčiau, kad lietuviai daugiau pasitikėtų savimi, nustotų kaltiniti valdžią ir kitus dėl savo nesėkmių, imtųsi iniciatyvos su marketingu ir parodytų visam pasauliui, kad mes didi tauta, kad galim padaryti viską. Nesiūlau rinktis manęs, nesiūlau rinktis konkretaus marketingo. Siūlau surasti, tai kas jums tiktų ir imtis rimtai, o ne skaityti žmonių, kurie nesugebėjo padaryti ir tiesiog atėjo išlieti savo nuoskaudas į internetą. Gal ta kompanija ir viską padarė gerai, bet žmogus neįvertino, kad reikės kažką padaryti, gal tikėjosi, kad bus paprasčiau, nenorėjo padaryti tiek, kiek reikia, kad uždirbtų.
    Kiek uždirba vidutinis nekilnojamojo turto brokeris? NULĮ. Kaip ir tinkliniam marketinge, padarai daug-uždirbi labai daug. Nepadarai daug-neuždirbi nieko. Bet kažkodėl niekas nesako, kad nekilnojamojo turto agentūros apgauna ar brokeriai praranda pinigus. Čia žodžiai iš didžiausios nekilnojamojo turto agentūros Lietuvoje.

Palikite komentarą

Send this to a friend