Gyvybės draudimo brokerisGyvybės draudimas

Eilinį kartą suskambo telefonas. Nežinomas numeris, na bet vis tiek nusprendžiau pakelti. Maloniu balsu manęs paklausė ar turiu keletą minučių porai klausimų. Irgi paaiškėjo, kad skambina ne kas kita bet gyvybės draudimo brokeris. Na nepavydėtinas darbas, tad nusprendžiau išklausyti.

Po kelių klausimų „ar esate apsidraudę“, „ar esate girdėję apie gyvybės draudimą“ prasidėjo pardavimai. Neišlaikęs pasakiau viską ką manau apie investicinį gyvybės draudimą. Ką trimis sakiniais galima būtų galima apibendrinti taip:

1 sakinys. Gyvybės draudimas, mano nuomone, yra pats BLOGIAUSIAS finansinis produktas

2 sakinys. Gyvybės draudimas, ,mano nuomone, yra pats BRANGIAUSIAS finansinis produktas

3 sakinys. Kadangi gaunu pajamas iš investicijų, tai jokia vienkartinė kompensacija man neaktuali.

Ir nors kiekvienas protingas žmogus po tokių argumentų turėtų suprasti, kad gyvybės draudimo poliso įsigijimo galimybė manęs nedomina, tačiau kas akivaizdu ir suprantama visiems padoriems žmonėms, nebūtinai yra taip aišku draudimo brokeriams, nes juk gyvybės draudimo brokerio pardavimo instrukcija sako „Jei klientas sako „NE“ ir jam nereikia gyvybės draudimo, tai dar nereiškia, kad jis gyvybės draudimo nenupirks. Sena tiesa, kad draudimas yra parduodamas, o ne perkamas. Gyvybės draudimo brokerio instrukcijoje aiškiai parašyta – kliento neapžaidei skaičiais, apžaisk jausmais, ir vis dėl to juk kalba eina ne apie gyvybės, bet apie mirties draudimą, o mirčiai abejingų nerasi. Man nėra naujiena, kad būtent jausmai ir emocijos yra tai, kas veda link sėkmingų pardavimų, tuo paremtas daugelio finansinių produktų pardavimas. Pats ant tokių dalykų buvau ne katą „pasimovęs“.

Kitame telefono gale pasigirdo neurolingvistinio programavimo technika vedanti link pardavimų:

„Ar turite automobilį? Ar segatės saugos diržus? Tad jeigu segatės saugos diržus ir siekiate apsaugoti savo gyvybę, tai kodėl nesidraudžiate, Juk čia vienas ir tas pats“

Na išties geras klausimas, pamaniau. Ir greitai atsipeikėjau – aišku, kad čia du skirtingi dalykai. Sekdamas diržą aš stengiuosi apsaugoti savo gyvybę, o drausdamas gyvybę aš siekiu gauti išmoką šeimai mirties atveju. Tikiuosi sutiksite, kad skirtumas yra akivaizdus, bet deja draudimo brokerio man įtikinti nepavyko…

Gyvybės draudimo brokeris pabandė dar kartą, papasakodamas sėkmingą nelaimės istorija (tokios matyt būna tik draudime):

„Vienas klientas įsigijo gyvybės draudimo polisą ir po mėnesio pateko į sunkią autoavariją, stipriai nukentėjo“

Po tokių istorijų, nori to ar ne, galvoje pradeda suktis mintis, kad taip „pasisekti“ galėtų ir man. Bet logika sako, kad vienam tokiam atvejui tenka šimtai atvejų, kai žmonės moka pinigus už gyvybės arba sveikatos draudimą ir negauna jokių išmokų. Kitaip tariant draudimo įmonės gauna daugiau pinigų nei išmoka, toks jau jų verslo modelis. Jeigu būtume racionalūs būtybės ir siektumėme maksimalios naudos iš kiekvieno euro, mes taupytume pinigus nenumatytiems atvejams, užuot visą gyvenimą mokėję draudimo agentams už jų malonias konsultacijas ir įkalbinėjimus.

Gyvybės draudimas yra toks populiarus, nes jis yra bene pelningiausias, arba tiksliau pasakius, brangiausias, finansinis produktas. Būtent gausūs komisiniai gyvybės draudimo brokeriams skatina aktyvų šio finansinio produkto siūlymą žmonėms, kuris dažnai perauga į produkto piršimą, paremtą emocijų mabipuliavimu. Dėl šios priežasties niekada nesudarykite gyvybės draudimo sutarties impulsyviai. Gerai pasverkite visus už ir prieš: ar tikrai vienkartinė išmoka kažką iš principo pakeis. Galbūt šešių mėnesinių atlyginimo santaupos yra ne ką prastesnė alternatyva. Dėl vieno galite būti tikri – 6 mėn. santaupos tikrai yra geresnė (pigesnė) alternatyva nei gyvybės draudimas ir vis gyvenimą trunkantys įsipareigojimai.

[signinlocker id=”14501″] [dkpdf-button] [/signinlocker]
5/5 - (21 votes)